FAQs

Dla Kandydatów:

  1. Jak mogę przeglądać dostępne stanowiska pracy?

Oferujemy intuicyjną platformę, na której możesz przeglądać aktualne oferty pracy w branży medycznej. Wystarczy przejść do sekcji „Oferty pracy” i filtrować wyniki według swoich preferencji.

  1. Czy aby aplikować na wybrane stanowisko muszę być zarejestrowany w serwisie?

Korzystanie z serwisu Med Jobs i aplikowanie na wybrane stanowisko nie wymaga rejestracji.

  1. Jak mogę złożyć aplikację na interesujące mnie stanowisko? 

Nasz portal oferuje dwie opcje przy składaniu aplikacji, jest to bezpośrednie aplikowanie poprzez link zamieszczony przez pracodawcę lub wysłanie wiadomości e-mail wraz z odpowiednimi załącznikami.

  1. Czy oferujecie wsparcie w procesie rekrutacji? 

Tak, nasi eksperci ds. rekrutacji są gotowi służyć Ci pomocą na każdym etapie. Doradzimy Ci w przygotowaniu CV, listu motywacyjnego, a także pomożemy przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej w języku angielskim.

  1. Co zrobić, aby być na bieżąco informowanym o najnowszych ofertach pracy?

Najnowsze oferty pracy dostaniesz na swoją skrzynkę po zapisaniu się do naszego newsletter’a https://forms.gle/3pP9pH7CSr4XigjR8 

  1. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Tak, dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Wszelkie informacje są przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Wszelkie dane wysyłane do pracodawcy za pomocą naszego portalu nie są przez nas przechowywane i przetwarzane, a co za tym idzie, nie mogą też być udostępniane podmiotom trzecim.

7. Jak mogę usunąć konto z serwisu? Jeśli zdecydujecie się Państwo na usunięcie konta, prosimy o wysłanie takiej informacji na adres biuro@twojakariera.net w tytule wpisując USUNIĘCIE KONTA Med Jobs. Potwierdzenie realizacji zgłoszenia otrzymacie Państwo drogą mailową.

Dla Pracodawców:

  1. Jak stworzyć konto pracodawcy w serwisie Med Jobs?

W pierwszej kolejności należy zarejestrować się na portalu, a następnie stworzyć profil firmy, który będzie widoczny na stronie dla kandydatów. Zarówno przygotowanie, jak i publikacja profilu pracodawcy jest usługą bezpłatną.

  1. Kto może korzystać z profilu pracodawcy? 

Profil pracodawcy jest przypisany do jednego adresu e-mail, natomiast mogą z niego korzystać wszystkie osoby posiadające dane do logowania. 

  1. Czy publikacja ofert jest usługą płatną?

Tak, publikacja ofert jest odpłatna zgodnie z aktualnym cennikiem, za wyjątkiem okresu promocji ustanowionym przez wydawcę serwisu.

  1. Jak mogę zamieścić ofertę pracy w serwisie? 

Aby dodać ofertę pracy należy się zalogować na konto pracodawcy, a następnie wypełnić wszystkie wymagane pola.

  1. Jak dokonać płatności?

Płatności można dokonać tradycyjnym przelewem lub korzystając z payU. 

  1. Jakie korzyści płyną z korzystania z naszych usług rekrutacyjnych?

Wybierając współpracę z nami masz pewność, że Twoja oferta trafi do aktywnej społeczności Med Jobs. Nasze strony firmowe oraz grupy w mediach społecznościowych pozwalają na bezpośredni kontakt z kandydatem i skrócenie procesu rekrutacji. Zapewniamy kompleksową promocję Twojej oferty na Linkedin, Facebook’u, Instagramie oraz na stronach biur karier uczelni wyższych, z którymi od lat prowadzimy regularną współpracę.

7. Jak mogę usunąć konto z serwisu? Jeśli zdecydujecie się Państwo na usunięcie konta, prosimy o wysłanie takiej informacji na adres biuro@twojakariera.net w tytule wpisując USUNIĘCIE KONTA Med Jobs. Potwierdzenie realizacji zgłoszenia otrzymacie Państwo drogą mailową.

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Who we are

Suggested text: Our website address is: https://medjobs.pl.

Comments

Suggested text: When visitors leave comments on the site we collect the data shown in the comments form, and also the visitor’s IP address and browser user agent string to help spam detection.

An anonymized string created from your email address (also called a hash) may be provided to the Gravatar service to see if you are using it. The Gravatar service privacy policy is available here: https://automattic.com/privacy/. After approval of your comment, your profile picture is visible to the public in the context of your comment.

Media

Suggested text: If you upload images to the website, you should avoid uploading images with embedded location data (EXIF GPS) included. Visitors to the website can download and extract any location data from images on the website.

Cookies

Suggested text: If you leave a comment on our site you may opt-in to saving your name, email address and website in cookies. These are for your convenience so that you do not have to fill in your details again when you leave another comment. These cookies will last for one year.

If you visit our login page, we will set a temporary cookie to determine if your browser accepts cookies. This cookie contains no personal data and is discarded when you close your browser.

When you log in, we will also set up several cookies to save your login information and your screen display choices. Login cookies last for two days, and screen options cookies last for a year. If you select "Remember Me", your login will persist for two weeks. If you log out of your account, the login cookies will be removed.

If you edit or publish an article, an additional cookie will be saved in your browser. This cookie includes no personal data and simply indicates the post ID of the article you just edited. It expires after 1 day.

Embedded content from other websites

Suggested text: Articles on this site may include embedded content (e.g. videos, images, articles, etc.). Embedded content from other websites behaves in the exact same way as if the visitor has visited the other website.

These websites may collect data about you, use cookies, embed additional third-party tracking, and monitor your interaction with that embedded content, including tracking your interaction with the embedded content if you have an account and are logged in to that website.

Who we share your data with

Suggested text: If you request a password reset, your IP address will be included in the reset email.

How long we retain your data

Suggested text: If you leave a comment, the comment and its metadata are retained indefinitely. This is so we can recognize and approve any follow-up comments automatically instead of holding them in a moderation queue.

For users that register on our website (if any), we also store the personal information they provide in their user profile. All users can see, edit, or delete their personal information at any time (except they cannot change their username). Website administrators can also see and edit that information.

What rights you have over your data

Suggested text: If you have an account on this site, or have left comments, you can request to receive an exported file of the personal data we hold about you, including any data you have provided to us. You can also request that we erase any personal data we hold about you. This does not include any data we are obliged to keep for administrative, legal, or security purposes.

Where your data is sent

Suggested text: Visitor comments may be checked through an automated spam detection service.

Save settings
Cookies settings