Dla Kandydatów:
- Jak mogę przeglądać dostępne stanowiska pracy?
Oferujemy intuicyjną platformę, na której możesz przeglądać aktualne oferty pracy w branży medycznej. Wystarczy przejść do sekcji „Oferty pracy” i filtrować wyniki według swoich preferencji.
- Czy aby aplikować na wybrane stanowisko muszę być zarejestrowany w serwisie?
Korzystanie z serwisu Med Jobs i aplikowanie na wybrane stanowisko nie wymaga rejestracji.
- Jak mogę złożyć aplikację na interesujące mnie stanowisko?
Nasz portal oferuje dwie opcje przy składaniu aplikacji, jest to bezpośrednie aplikowanie poprzez link zamieszczony przez pracodawcę lub wysłanie wiadomości e-mail wraz z odpowiednimi załącznikami.
- Czy oferujecie wsparcie w procesie rekrutacji?
Tak, nasi eksperci ds. rekrutacji są gotowi służyć Ci pomocą na każdym etapie. Doradzimy Ci w przygotowaniu CV, listu motywacyjnego, a także pomożemy przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej w języku angielskim.
- Co zrobić, aby być na bieżąco informowanym o najnowszych ofertach pracy?
Najnowsze oferty pracy dostaniesz na swoją skrzynkę po zapisaniu się do naszego newsletter’a https://forms.gle/3pP9pH7CSr4XigjR8
- Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Tak, dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Wszelkie informacje są przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Wszelkie dane wysyłane do pracodawcy za pomocą naszego portalu nie są przez nas przechowywane i przetwarzane, a co za tym idzie, nie mogą też być udostępniane podmiotom trzecim.
7. Jak mogę usunąć konto z serwisu? Jeśli zdecydujecie się Państwo na usunięcie konta, prosimy o wysłanie takiej informacji na adres biuro@twojakariera.net w tytule wpisując USUNIĘCIE KONTA Med Jobs. Potwierdzenie realizacji zgłoszenia otrzymacie Państwo drogą mailową.
Dla Pracodawców:
- Jak stworzyć konto pracodawcy w serwisie Med Jobs?
W pierwszej kolejności należy zarejestrować się na portalu, a następnie stworzyć profil firmy, który będzie widoczny na stronie dla kandydatów. Zarówno przygotowanie, jak i publikacja profilu pracodawcy jest usługą bezpłatną.
- Kto może korzystać z profilu pracodawcy?
Profil pracodawcy jest przypisany do jednego adresu e-mail, natomiast mogą z niego korzystać wszystkie osoby posiadające dane do logowania.
- Czy publikacja ofert jest usługą płatną?
Tak, publikacja ofert jest odpłatna zgodnie z aktualnym cennikiem, za wyjątkiem okresu promocji ustanowionym przez wydawcę serwisu.
- Jak mogę zamieścić ofertę pracy w serwisie?
Aby dodać ofertę pracy należy się zalogować na konto pracodawcy, a następnie wypełnić wszystkie wymagane pola.
- Jak dokonać płatności?
Płatności można dokonać tradycyjnym przelewem lub korzystając z payU.
- Jakie korzyści płyną z korzystania z naszych usług rekrutacyjnych?
Wybierając współpracę z nami masz pewność, że Twoja oferta trafi do aktywnej społeczności Med Jobs. Nasze strony firmowe oraz grupy w mediach społecznościowych pozwalają na bezpośredni kontakt z kandydatem i skrócenie procesu rekrutacji. Zapewniamy kompleksową promocję Twojej oferty na Linkedin, Facebook’u, Instagramie oraz na stronach biur karier uczelni wyższych, z którymi od lat prowadzimy regularną współpracę.
7. Jak mogę usunąć konto z serwisu? Jeśli zdecydujecie się Państwo na usunięcie konta, prosimy o wysłanie takiej informacji na adres biuro@twojakariera.net w tytule wpisując USUNIĘCIE KONTA Med Jobs. Potwierdzenie realizacji zgłoszenia otrzymacie Państwo drogą mailową.